Friday, October 16, 2020

Siaran Tergendala Sementara

 Salam sejahtera,


Ada yang bertanya kenapa senyap sunyi beberpa hari ni? Hasrat hati memang nak menulis tapi cakera keras komputer riba saya buat hal. Entah berapa kali format, sekejap baik, lepas tu meragam.  Biasanya disebabkan "bad spot" tetapi bukan yang tegar i.e. soft bsd spot. Jadi apabila diformatkan, hanya bad spot tegar dapat ditanda oleh sistem. Soft bad spot ni lah  masalahnya


In sha Allah akan beli cakera keras yang baru dan mula menulis semula.


Sekian. Wasalam


P.S.


Jika ada antara pembaca blog saya yang hadapi masalah kewangan atau hilang pekerjaan disebabkan PKP, saya sudi bantu. Tapi bukan derma atau pinjamkan wang. 

Mereka yang perlukan pendapatan lebih pun dialu-alukan

Saya pasarkan produk kesihatan dan kecantikan serta mesin air TeraHertz (THz). Dua perniagaan yang mampu jadikan anda seorang jutawan jika dibuat dengan betul dan bersungguh-sungguh

Bulan tak jatuh ke riba, perlu usaha.

Hubungi saya, klik http://www.wasap.my/601135295850/SayaNakBuatBizBersamaMesaro