Thursday, October 8, 2020

Mesaro Kembali Menulis Blog Selepas Lama Masuk Gua

Salam sejahtera, 



Sudah hampir 2 tahun saya tak menulis. Kali terakhir pada bulan November  2018, mengenai kad kredit. Ada lagi ke orang membaca blog sekarang ni?

Perkara-perkara yang dekat dihati saya adalah;


1. Kewangan
2. Pelaburan hartanah
3. Pelaburan emas dan perak
4. Wang Kripto
5. Motivasi
6. Persediaan & MenjalaniPersaraan
7. Persediaan & Menghadapi Kematian
8. Alam Bersih

Saya tak pasti apa yang nak ditulis. Jadi kalau boleh berilah cadangan apa yang patut saya tulis.

Boleh komen atau klik www.wasap.my/601135295850/SayaCadangkanTulisMengenai

Sekian.

Salam hormat

Hj Esa

Nota:
 
Sebenarnya saya ada tulis banyak tentang hartanah, kewangan serta emas & perak tetapi atas beberapa sebab yang kurang enak ditelinga saya, saya 'padam' dari penglihatan umum. Tulisan-tulisan itu akan jadi rujukan saya dan anak-anak secara peribadi. Terima kasih kepada yang menyokong dan terima kasih juga kepada yang beri kritikan pedas. Walaupun saya kongsikan ilmu percuma, masih ada yang kurang gembira. Apakan daya kita manusia biasa tentu ada kekurangan, sebab itu saya undur diri selama 2 tahun, melayan perasaan pedih hati. Saya belajar dari kedua-dua situasi gembira dan sedih. Menjadikan diri lebih matang dan lebih sabar

Susah nak buat baik, senang nak buat jahat